לוגו - איגוד מאתרי נזילות ותרמוגרפיה בישראל

073-7889111

פעילות האיגוד

האיגוד הוא הבית של המאתרים

פעילותו של האיגוד והצלחתו

נציגי האיגוד פועלים למען קידום מטרות האיגוד ותמיד נשמח לקבל עזרה מכם החברים.
כל חבר שיכול לסייע ולהוסיף למעגל האיגוד מזמנו או יכולותיו אנו נשמח לשמוע ולקבל בברכה כל הצעה או עזרה מכל סוג שהוא.
האיגוד פועל בכמה מישורים למען מקצוע האיתור ולמען ציבור המאתרים בישראל:
  • פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד העבודה –  קידום מקצוע האיתור והכשרת השוק לקבלת הסמכה למקצוע המאושרת מטעם משרד העבודה.
  • פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבינוי והשיכון – קידום נושא קבלת סמל מסחר למקצוע מאתר נזקי מים מוסמך והכרה במקצוע כתת ענף בענף הבניה בישראל.
    עניין זה חשוב מאוד ויתרום להתקדמות המקצוע במישורים רבים ומגוונים.
  • פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במערכת הנהלת בתי משפט – קידום נושא מינויים של מאתרי נזקי מים כעדים מומחים בתיקים משפטיים בבתי המשפט בישראל
    על ידי בדיקה מקדמת האם המאתר המוצע לעדות הנו חבר באיגוד מאתרי נזילות ותרמוגרפיה בישראל והוסמך ו\או נבדק על ידי וועד האיגוד.
  • פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במחלקת הגישור של הרשות השופטת – קידום נושא צירוף והכללת עורכי דין ומגשרי האיגוד למאגר המגשרים של הרשות השופטת ומרכזי גישור קהילתיים בהתאם לתקנות בתי המשפט.
  • פעילות אל מול הממונה על הביטוח – קידום נושא העסקת מאתרי נזקי מים מוסמכים בחברות הביטוח אל מול הממונה על הביטוח ד”ר משה ברקת הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון.
  • העלאת מודעות קהל הלקוחות בישראל – זאת במטרה להביא למצב שבו מאתרים שאינם מוסמכים ואינם מוכשרים מקצועית לא יוכלו לבצע בדיקות איתור לא מקצועיות
    ובכך לפגוע באמינות המקצוע ובאמינותם של מאתרי נזקי המים בישראל.
  • העלאת מודעות מאתרי נזקי המים בישראל – מאתר נזקי מים מוסמך צריך לעמוד ברף גבוה של נאמנות ומקצועיות ולכן, אין סיבה שמאתר מוסמך לא יידע את ערכו ואת ערך המקצוע בו הוא עוסק.
    על ידי העלאת המודעות לעניין זה בקרב מאתרים מוסמכים בישראל נצליח למגר את התופעה של ‘לא מאתרים’
    אשר מחייבים על בדיקת איתור לא מקצועית מחירים מגוחכים ובכך פוגעים במאתרים המוסמכים בישראל.

חדש!

מוקד הפניות של האיגוד

ניתן לפנות למוקד בכל סוג של פניה: דיווח לאיגוד על התנהלות לקויה, שליחת טפסים, ייעוץ בנוגע לנזקי מים ועוד ועוד...

הצלחות האיגוד

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד העבודה

כיום האיגוד נמצא במגעים מתקדמים אל מול נציגי משרד העבודה במטרה לקבל אישור הפעלה לקורס מאתר נזקי מים מוסמך בבית הספר “לוזון – בית הספר להסמכת מאתרים”. נציגי משרד העבודה הגיעו לפקח על התנהלות בית הספר בקורסים השונים וכיום אנו ממתינים להנפקת המסמכים הרלוונטיים מטעמם להתקדמות העניין. כאן באיגוד אנו מאמינים שברגע שיינתן אישור ההפעלה לבית ספר זה, תהיה הדרך סלולה גם למכללות ומרכזי לימוד אחרים בהם ניתן יהיה ללמוד את מקצוע איתור נזקי מים ולקבל תעודת הסמכה המאושרת מטעם משרד העבודה מבית ספר הנמצא תחת פיקוח משרד העבודה.

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

תגובת בית משפט השלום בירושלים – הצלחה! בתאריך 20/02/2020

שלח מר רפי ברוך מזכיר ראשי בבית משפט השלום בירושלים תגובה לפניית האיגוד ובה אישר כי עורכי הדין ומגשרי האיגוד צורפו למאגר רשימת המגשרים של מערכת נט המשפט וכי תיקים העוסקים בתחומים אלו יופנו אליהם לגישור (קובץ מצורף). תגובת בית משפט השלום – ירושלים אישור והיענות לפניית האיגוד

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבינוי והשיכון

הנהלת האיגוד הגישה פנייה בשם יו”ר האיגוד מר מאיר לוזון, ובשמם של חברי האיגוד למשרד הבינוי והשיכון. לאחר הגשת הפנייה (קובץ מצורף) התקבלה במערכת האיגוד הודעה מאת מר מני אברהם רכז בכיר אכיפה – רישום – סיווג קבלנים במשרד הבינוי והשיכון כי פניית האיגוד הועברה לעיון לגורמים המקצועיים במשרד. פניה לרשם הקבלנים

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

תגובת מר אילן אליהו רשם הקבלנים

תאריך 17/02/2020 התקבלה תשובתו של רשם הקבלנים מר אילן אליהו ובה הוא מציין כי לדעתו ניתן לצרף את מקצוע מאתר נזקי מים מוסמך לענף משנה 190 – מתקני תברואה (אינסטלציה ומערכות כיבוי אש) וכי זהו הענף המתאים ביותר לתחום (קובץ מצורף). מיותר לציין כי ככל הנראה פניית האיגוד לא הובנה כראוי מכיוון שתפקידו של מאתר נזקי מים הוא לאתר מקור כשלים שמקורם אינו רק ממערכות אינסטלציה ונפנה בשנית לרשם הקבלנים בנושא לצורך הבהרת העניין. תגובת רשם הקבלנים מר אילן אליהו

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

פניה חוזרת

בתאריך 23/02/2020 הנהלת האיגוד הגישה פנייה חוזרת לרשם הקבלנים מר אילן אליהו בשם יו”ר האיגוד ובשם חברי האיגוד (קובץ מצורף)תגובת רשם הקבלנים מר אילן אליהו
פניה חוזרת לרשם הקבלנים – בקשת סימן ענף משנה

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

פעילות אל מול הגורמים הרלוונטיים במערכת הנהלת בתי משפט בנושא מאתרי נזקי מים כעדים מומחים

הנהלת האיגוד הגישה פנייה לשופט ד”ר יגאל מרזל מנהל בתי המשפט, בשם יו”ר האיגוד מר מאיר לוזון ובשם מאתרי נזקי מים החברים באיגוד (קובץ מצורף). בפניית האיגוד הובהר נושא זה של מאתרי נזקי מים המשמשים כעדים מומחים מטעם בתי המשפט וכי עלינו לוודא את מקצועיותו של כל מאתר על ידי הצגת תעודת חברות באיגוד המעידה כי המאתר הוסמך ו\או נבדק על ידי וועד האיגוד ונמצא מקצועי ואמין בתחומו. וזאת במטרה למנוע מצב בו מאתרים לא מוסמכים משמשים כעדים מומחים ובכך עלולים לפגוע בשמו הטוב של המקצוע ובשמם של מאתרי נזקי המים בישראל. פניה להנהלת בתי משפט – עדים מומחים

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

תגובת לשכת מנהל בתי המשפט

בתאריך 17/02/20 התקבלה באיגוד תגובת לשכת מנהל בתי המשפט ד”ר יגאל מרזל כי פניית האיגוד התקבלה בלשכה והועברה לטיפול הגורמים המקצועיים בלשכה.

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

פעילות אל מול הממונה על הביטוח

בתאריך 12/02/2020 הנהלת האיגוד הגישה פנייה לד”ר משה ברקת הממונה על הביטוח, בשם יו”ר האיגוד מר מאיר לוזון ובשם עורכי הדין ומגשרים החברים באיגוד (קובץ מצורף). פניה לממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

העלאת מודעות קהל הלקוחות בישראל

איגוד המאתרים פתח בקמפיין ברשתות החברתיות ובערוצים שונים אחרים להעלאת מודעות הציבור לנושא חשוב זה. בנוסף לפעילות האיגוד נדרשו חברי האיגוד להפיץ את בשורת האיגוד ולהסביר לכל מאן דבעי על חשיבות חברותו של מאתר נזקי מים באיגוד. מאתר אשר הנו חבר באיגוד נחה עליו “חותמת למקצועיות” אשר מאשרת את מקצועיות ואמינות אותו חבר. כך, יכול הלקוח להיות רגוע כי השירות אותו יקבל נבחן על ידי האיגוד ונמצא מקצועי ואמין. קבוצת הפייסבוק של חברי האיגוד: https://www.facebook.com/groups/630820001373505

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

העלאת מודעותם של מאתרי נזקי המים בישראל

האיגוד עורך כנסים בהם משתתפים חברי האיגוד ועליהם ניתן לקרוא בעמוד הכנסים של האיגוד באתר האיגוד. האיגוד יוצר קשר עם מאתרים מוסמכים במטרה לצרפם לאיגוד. כמו כן, האיגוד מפרסם ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות על מנת שנוכל לצרף מאתרים מובחרים לעמוד יחד איתנו לפעילות והשגת מטרות האיגוד. מאתר נזקי מים מוסמך צריך לעמוד ברף גבוה של נאמנות ומקצועיות ולכן, אין סיבה שמאתר מוסמך לא יידע את ערכו ואת ערך המקצוע בו הוא עוסק. על ידי העלאת המודעות לעניין זה בקרב מאתרים מוסמכים בישראל נצליח למגר את התופעה של ‘לא מאתרים’ אשר מחייבים על בדיקת איתור לא מקצועית מחירים מגוחכים ובכך פוגעים במאתרים המוסמכים בישראל. דף הפייסבוק של איגוד מאתרי נזילות ותרמוגרפיה בישראל:

האיגוד התרמוגרפי הישראלי למאתרי נזילות

רכזי ויועצי האיגוד

לאחר בדיקה מעמיקה של הנהלת האיגוד הוזמנו מונו מספר חברי איגוד לרכזים באיגוד. רכזי האיגוד מחולקים לפי אזורים בארץ. תפקידם של רכזי האיגוד הוא להיות שופר מקומי הצייצג את איגוד מאתרי נזילות ותרמוגרפיה בישראל נאמנה מול חברי האיגוד ומול מאתרים מוסמכים המעוניינים להצטרף לשורות האיגוד.בפגישת האיגוד נכחו יו”ר האיגוד מר מאיר לוזון, רכזי האיגוד מר יוסי אמנו רכז האיגוד, מר רוברט אלון רכז האיגוד, מר שי הורביץ יועץ האיגוד ומנהל האיגוד. בפגישה הציג מנהל האיגוד בפני היו”ר והרכזים את דרכי הפעולה של האיגוד להעלאת מודעות הציבור בישראל והעלאת המודעות בקרב קהילת המאתרים המוסכמים בישראל בצורך והחיוניות של האיגוד לענף מקצוע מאתרי נזקי המים בישראל. רכזי האיגוד ציינו גם הם דרכים נוספות אשר לדעתם יתרמו למטרה זו. כמו כן, העלו רכזי האיגוד הצעות ייעול בנושאים שונים בפעילות האיגוד. את פרוטוקול הפגישה וסיכומה ניתן לראות כאן – סיכום פגישת רכזי האיגוד.

We Have Spesical Offer

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Logistic and Shipping Elementor Template Kit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

support@kavaleri.domain

We Have Spesical Offer

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Logistic and Shipping Elementor Template Kit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

support@kavaleri.domain